diumenge, 23 de setembre del 2012

IX Scrapterapia party - especial

Fa ja uns dies que es va dur a terme la Scrapterapia Party. Sempre que en tinc la oportunitat hi participo, i aquesta vegada em feia especial il·lusió per tres raons. Una perqué coincidia amb l'aniversari de la Sara, la impulsora d'aquesta trobada mensual, que feia 30 anys.






 La segona perqué vaig impartir un mini taller per a principiants....vem fer una llibreta, sencilla, fàcil però molt apropiada per fer un regal d'alló més orginal!
I la tercera perquè m'hi acompanyava una de les persones més important de la meva vida... la meva filla!!



Per ella era el seu primer taller d'scrap i estava força nerviosa... però jutgeu vosaltres meteixos el resultat!! ella soleta va fer la seva llibreta!!

Gràcies Sara per tota la feina feta, gràcies Glòria per ser-hi recolzant a la Sara, i gràcies a les Caves Ferret Guasch per deixar-nos les seves instal·lacions!!!



 






3 comentaris:

  1. Ho vam passar molt bé !!!! Molt bé la foto del meu descans ..... Gràcies per tot, és un plaer compartir la teva companyia !!! Petons,

    ANNA

    ResponElimina
  2. Fue un gran fin de semana, gracias por compartir las fotos!

    (tienes activada la verificación de palabra)

    ResponElimina
  3. gràcies Anna! és un plaer haver-te conegut...i compartir estonetes d'scrap amb tu!!!

    ResponElimina