dijous, 22 de desembre del 2011

Creacions Nadalenques

Ja fa dies que em queixo que no tinc temps d'actualitzar el blog... per fi avui he trobat una estoneta. La Marta i el Pau estant jugant amb uns amics tranquil·lament a casa i ho aprofito per compartir amb vosaltres algunes de les creacions que he fet aquest nadal.

N'hi ha que són per simple decoració, i d'altres són encàrrecs, però totes etsant fetes amb tot l'art de marialitats!!

Espero que us agradin i us inspirin, també, a vosaltres en les vostres creacions...


 guirnalda per decorar el forn PA DE PESSIC de mediona


mini àlbum - postal per destijar als familiars molt bones festes acompanyat d'algun missatge especial...




i algunes de les postals que hem fet durant els tallers nadalencs 2011








i, com és normal, tinc dos dies per fer la decoració de casa meva junt amb els meus fills, que espero siguin els millors ajudants del món!


MOLT BONES FESTES A TOTHOM

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada